Vrei să ai mai mulți clienți organici pe site-ul tău?

Presupunem că răspunsul este DA. Cu toții ne dorim asta!
Căutările organice sunt vitale pentru website-ul și business-ul tău. De fapt, ele reprezintă o sursă de peste jumătate din traficul de pe un site web, în comparație cu doar 5% din rețelele sociale. Unele teste arată că aproximativ 33% din traficul site-ului tău poate fi atribuit căutărilor organice, în timp ce altele demonstrează că poate ajunge până la 64%. Dar totuși statisticile nu contează prea mult dacă site-ul tău nu apare deloc în motoarele de căutare.

Cum poți indexa noul site în Google, Bing, Yahoo și alte motoare de căutare?

Poți încerca să stai "în spate" și să aștepți să se întâmple în mod natural creșterea în motoarele de căutare, dar asta poate dura săptămâni sau luni de zile.
Crede-ne, am fost și noi acolo. Nu este amuzant deloc.
Sau poți alege să se întâmple acest lucru acum, implicând timp și energie în creșterea ratei de conversie, pentru a îmbunătăți prezența în rețelele sociale și bineînțeles pentru a scrie și a promova un conținut bun și util. Nu știm despre tine, dar noi preferăm că site-urile noastre să fie indexate cât mai rapid posibil, deoarece ne putem aloca mai mult timp în construirea publicului țintă.

9 PAȘI ÎN INDEXAREA RAPIDĂ A SITE-ULUI WEB!

1. Accesează https://www.google.com/webmasters/tools/ și loghează-te;
2. Dacă nu ai site-ul prezent în cont, adaugă-l și verifică-l cu ajutorul butonului "Adaugă o proprietate"
3. Apasă pe proprietatea pe care vrei să o indexezi; 
4. Apasă din Meniu pe Crawl -> Fetch as Google;
5. Opțional: dacă vrei să indexezi o anume pagină, introdu doar URL-ul, fără domeniul de bază;
6. Apasă "Fetch"
7. Apasă "Submit to index";
8. Selectează dacă dorești să indexeze doar acel URL sau și link-urile directe din pagină; 
9. Apăsa "OK" și în câteva minute site-ul sau pagina ta va fi indexată!

Ce ai nevoie pentru a indexa site-ul web?

În primul rând, cel mai logic răspuns:
Dacă vrei ca site-ul tău să apăra în motoarele de căutare, el trebuie să fie indexat. Oricum, nu îți dorești ca site-ul să fie indexat doar odată și cu siguranță dorești să fie reactualizat în motoarele de căutare. Motoarele de căutare precum Google nu reactualizează site-urile web automat. Ei se bazează pe roboți "spider"-bucăți de cod pe care motoarele de căutare le trimit pentru a accesa web-ul. Totuși vrei o rată de accesare eficientă și frecventă a site-ului web. Funcția "păianjenului" este de a căuta lucruri noi pe web pentru a actualiza versiunea deja indexată a site-ului web. Aceste "lucruri noi" pot fi reprezentate de o pagină nouă pe un site deja existent, modificări la o pagină deja existentă sau la un site, blog, etc. Odată ce "păianjenul" găsește un site sau o pagină nouă, trebuie să își dea seama ce este noul site sau pagina web. Dacă ne întoarcem în Vestul Sălbatic al internetului, "păianjenii" motoarelor de căutare nu erau așa de inteligenți ca astăzi. Poți forța un "păianjen" să indexeze site-ul încât să clasifici pagina pe bază unei expresii de căutare (cuvânt cheie) apărut pe pagină. 
Astăzi, completarea cuvintelor cheie cât și a meta tag-urilor poate aduce penalizare ci nu răsplată. Cuvintele cheie și tag-urile din paginile web nu fac parte din noul algoritm al motoarelor de căutare (deși încă există motive bune pentru a le folosi). Dacă nu ești atent, poți fi penalizat și site-ul scos complet din indexul motoarelor, ceea ce înseamnă că nu va fi găsit după nici un fel de cuvânt cheie. În zilele noastre, Google este mai preocupat de experiența generală a utilizatorilor pe site tău și de intenția comercială (intenția de a comanda) sau intenția informațională (intenția de a învăța). Nu ne înțelege greșit, cuvintele cheie contează, dar și alți factori sunt de asemenea importanți. Link-urile de calitate care duc către site-ul tău web, postări din rețelele sociale cu trimitere către site te poate ajuta extraordinar de mult în indexarea și optimizarea site-ului web. Dar niciunul din aceste lucruri nu contează dacă "păianjenul" nu poate spune motorului de căutare că merită să fie afișat în primele rezultate. 

De aceea indexarea în motoarele de căutare este importantă!

În mod simplu, indexarea este modul în care "păianjenul" colectează și prelucrează datele din paginile site-urilor în timpul accesării cu crawlere, totodată indexarea frecventă vă îmbunătățește rezultatele în căutări. "Păianjenul" notează lucrurile noi și modificările aduse site-ului după care sunt adăugate în indexul Google. Aceste pagini sunt adăugate numai dacă conțin conținut de calitate și nu umplutură de cuvinte cheie sau construirea de link-uri din surse inutile. Când "păianjenul" vede o schimbare pe site-ul tău, acesta procesează conținutul (textul) din pagină, cât și imaginile prezente. Totodată analizează atributele etichetelor, meta-tag-urilor și alt-urile imaginilor. Această este pe scurt indexarea în motoarele de căutare, un instrument esențial site-ului web.
ȚI-A PLĂCUT ARTICOLUL?