6 motive pentru redesign site

6 MOTIVE REALE PENTRU CARE WEBSITE-UL TĂU ARE NEVOIE DE REDESIGN

Cu spațiul de marketing digital care se mișcă într-un ritm rapid, site-ul web neactualizat poate avea un impact negativ asupra afacerii tale. Cele mai întâlnite întrebări venite din partea clienților noștri sunt "Am nevoie de un redesign al site-ului pentru a putea concura sau a obține un poziționare mai bună?" sau "De ce am nevoie de un serviciu de redesign?".
 
Aceste întrebări apăr deobicei în afacerile care îți schimbă brand-ul sau întâmpina dificultăți în clasarea pe Google - dar există multe alte motive care ar putea necesita redesign-ul unui site web.
Motivele prezentate mai jos diferă în funcție de gravitate și de motivul indentificat determinând astfel dacă site-ul tău are nevoie de o actualizare rapidă a structurii.

AUDIENȚA PUBLICULUI TĂU A FOST MODIFICATĂ

Poate ai vizat un anumit grup demografic de utilizatori și odată cu lansarea noului produs sau serviciu, strategia de piață a fost schimbată.
Fiecare tip de utilizator vizat de site-ul tău web poate avea nevoi specifice și prin urmare ar trebui să aibă loc o reproiectare a site-ului pentru a răspunde așteptărilor cu privire la noile grupuri de utilizatori.
ACESTE AȘTEPTĂRI AR PUTEA FII:
1. cuvinte cheie pentru descrierea produselor sau serviciilor tale
2. cum este organizat site-ul web
3. ce conținut se așteaptă să se găsească în secțiunile site-ului web
4. elementele de design și funcționalitate a site-ului
LIPSESC SAU NU SUNT ACTUALIZATE INFORMAȚIILE DE BRAND
Este important să prezinți pe întregul site un mesaj aparte, clar și consecvent al brand-ului tău. Acesta înseamnă sloganuri, voce de brand, misiune.

Dacă de pe site lipsesc aceste elemente de brand sau nu sunt actualizate, trebuie să ai un plan în reorientare pe îmbunătățirea imaginii.
OBIECTIVELE SITE-ULUI TĂU AU FOST ACTUALIZATE

Dacă scopul sau obiectivele site-ului s-au modificat, este obligatoriu ca ele să fie revizuite și pe site. De exemplu, dacă te ghidezi după obiective noi trebuie să te prezinți cu mai multe informații de calitate și cu o structură mai facilă a site-ului astfel încât clienții tăi să ajungă acolo unde își doresc într-un timp cât mai scurt.

CLIENȚII SAU VIZITATORII TĂI SE PLÂNG

Colaborarea strânsă cu echipa de servicii clienți este o modalitate excelentă în identificarea problemelor apărute pe site-ul web. Design-ul și strategia de conținut trebuie abordate dacă echipă primește feedback-uri precum:
1. Nu vă pot găsi pe Google
2. Nu pot vizualiza site-ul pe telefon
3. Am probleme cu verificarea și cumpărarea produsului
4. Oferiți produsul X sau Y?
5. Unde se află compania voastră?
6. De unde pot cumpăra produsele?

TENDINŢELE DE DESIGN AU FOST MODIFICATE

Site-ul tău ține pasul cu tendințele în design? Odată cu modificarea tendințelor de creare site specifice industriei, un site construit cu o vechime de doi sau trei ani în urmă va părea depășit în comparație cu un concurent cu cele mai recente tendințe în design web.
În nici un caz nu spunem că ai nevoie de urmărirea celor mai noi tendințe ale design-ului web dar totuși, este în regulă să știi ce implică și ce înseamnă acestea.

SITE-UL TĂU PARE SAU CHIAR ESTE ÎNVECHIT

Indiferent dacă crezi sau nu, aproximativ 75% dintre oameni vor judeca credibilitatea afacerii tale pe baza design-ului web.
În anul 1999, s-au indentificat 4 moduri în care un site web poate comunica încrederea unei afaceri:
1. Calitatea design-ului
2. Conținutul cuprinzător și actual
3. Conectarea la restul paginilor web
4. Informații complete

Într-un studiu recent realizat, s-a observat că aceiași factori identificați în anul 1999 continuă să influențeze și astăzi utilizatorii.

SITE-UL TĂU ARE O FUNDAȚIE DEFECTUOASĂ

Dacă preferi să cheltui mulți bani punând bandaje pe problemele actuale ale site-ului decât să reconstruiesti totul cu funcționalități și conținut nou, probabil ai câteva probleme fundamentale care pe termen lung te vor costa mult mai mult decât redesign-ul site-ului.

Problema fundamentală #1: Site-ul tău nu este optimizat pentru încărcarea rapidă
Știai că 47% dintre vizitatori se așteaptă ca un site să se încarce în mai puțin de 2 secunde, iar 40% vor abandona un site web dacă se va încărca în mai mult de 3 secunde? Google a construit de asemenea un algoritm prin care recompensează site-urile care se încarcă rapid.
Un instrument prin care îți poți analiza viteza site-ului este Google Page Speed. Acest instrument îți raportează o multitudine de factori care influențează negativ viteza site-ului.
Problema fundamentală #2: CMS-ul tău nu este SEO Friendly
Chiar și cu importanța traficului provenit din Google, încă suntem șocați de sistemele de gestionare a conținutului ce nu oferă utilizatorilor posibilitatea de a optimiza site-urile pentru motoarele de căutare.
Multe companii cărora le-am efectuat un audit din punct de vedere SEO, am constatat că nu putem implementa nici măcar elemente de bază cum ar fi etichetele canonice, tilurile sau etichetele H.
Dacă traficul provenit din motoarele de căutare reprezintă o importanță pentru tine și actualul CMS nu este prietenos, îți recomandăm să îți reconstruiesti site-ul web într-un CMS cu cele mai bune soluții SEO.
Problema fundamentală #3: Site-ul tău nu are un design responsive
Potrivit unui studiu Google, este foarte probabil ca 61% din utilizatori să numai revină pe un site care nu este adaptat telefoanelor mobile, în timp ce 40% dintre aceștia se îndreaptă spre concurență.
Dacă site-ul tău nu are un design responsive, șansa de a pierde potențiali clienți este una ridicată. Utilizatorii care accesează un site web de pe dispozitivele mobile precizează că doresc să aibă un UX excelent atunci când li se afișează site-ul.
 Problema fundamentală #4: Site-ul tău este dificil de utilizat
Utilizarea site-ului nu influențează doar utilizatorii într-un mod pozitiv sau negativ-poate avea efecte pozitive sau negative asupra gestionării lui. Timpul necesar pentru a îți actualiza site-ul web sau banii pe care îi cheltui pentru ca altcineva să ți-l actualizeze te poate costa mai mult decât dacă ai apela la un serviciu de redesign site.
Problema fundamentală #5: Dificil în adăugarea de noi funcționalități
O funcționare și navigare facilă ar trebui să pună accent pe afacerea ta, dacă nu, traficul organic și eforturile de generare a lead-urilor ar putea suferi.
Dacă ai ajuns în punctul în care trebuie să plătești pe cineva pentru a-ți adăuga noi funcționalități în site, clar este nevoie să te gândești la un redesign cu o administrare cât mai facil.
Problema fundamentală #6: Site-ul tău are o experiență slabă pentru utilizatori
Acest lucru poate părea destul de evident și totodată enervant. Probabil ai vizitat un site cu care nu ai interacționat absolut deloc, ba dimpotrivă, l-ai trecut pe "lista neagră".
Furnizarea unei experiențe extraordinare oferite utilizatorului în momentul când se află pe site-ul tău înseamnă câștig pentru tine și conversii excelente.
Asigurarea unei experiențe extraordinare a vizitatorului cu site-ul tău cuprinde:
Designul interfeței cu utilizatorul (UI) - având o interfață excelentă înseamnă că prezentarea vizuală a site-ului este intuitivă, consecvență și se aliniază la așteptările vizitatorului.
Strategia de prezentare a informației (IA) - având o arhitectură de informare bună înseamnă că organizarea site-ului web se aliniază la așteptările utilizatorului.

Ce urmează?

Trebuie să ai un site web complet, funcțional și o imagine impecabilă astfel încât să poți obține rezultatele pe care le dorești. Site-ul web trebuie să îți construiască și să îți prezinte brandul, pentru a-ți promova afacerea și a-ți crește vânzările. Dacă nu ești mulțumit de ceea ce ai în momentul ăsta și de rezultatele lui, este timpul să te gândești la redesign site.
ȚI-A PLĂCUT ARTICOLUL?